onsdag 12 juni 2013

En speciell kväll

Igår var det en speciell kväll.

Alla nior på Vialundskolan samlades för middag och underhållning, en sista kväll tillsammans som elever i grundskolan.

Tack för ett fantastiskt tal kära 9c och tack för blommorna och den speciella lådan med alldeles underbart innehåll!

Få lärare får uppleva en så speciell klass som 9c, jag kommer aldrig att glömma våra fyra år tillsammans. Vilka lektioner, vilka häftiga projekt och vilken utveckling jag har fått se och följa hos var och en av er!

Jag har sett på avstånd att ni har ett fint åk imorgon!
Vi ses vid kyrkan!

Erica


Längst nere i C-huset, hade jag en klass
de pratade mest och gick ofta på dass
En del dofta bönder andra trodde de var boss
Barcelonas elit fanns självklart hos oss

Ni ska försvinna
vi får bli kvar
jag ska minnas er alla dar
som är kvar




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar